عشق یعنی همه چیز
نوشته شده توسط : سپهر نامدار

تو آسمانی ومن ریشه در زمین دارم
همیشه فاصله ای هست-داد ازاین دارم

قبول کن که گذشته ست کار من از اشک

که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم

تو نیز دغدغه ات از دقایقت پیداست

مرا ببخش اگر چشم نکته بین دارم

بخوان و پاک کن واسم خویش را بنویس

به دفتر غزلم هرچه نقطه چین دارم

کسی هنوز عیار ترا نفهمیده ست

منم که از تو به اشعار خود نگین دارم

810932tygf157vz0.gif

بنویس مهلت بودن یه نفس بود
سهم من از همه دنیا یه قفس بود
شب عاشقونه ی من چه حروم شد
مهلت بودن باتو که تموم شد


810932tygf157vz0.gif

سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان





:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
شکوفه در تاریخ : 1389/12/5/4 - - گفته است :
سلام
پیشنیاز دلیر بودن بدنی ورزیده نیست گاهی آدم های سبکبار پشت کوهستان را هم به خاک مالیده اند
ممنون که خبرم دادی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: